loading...

دنیای آگهی و اخبار تکنولوژی

اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید باید بدانید که گرانترین و بزرگترین شهر ترکیه استانبول است

پروسه ی خرید ملک در استانبول

با توجه به آزاد شدن خرید ملک، خانه، آپارتمان، ویلا در شهرهای ترکیه برای خارجیان و افراد غیر ترک تبار سعی کردیم تا اطلاعات کامل و دقیقی از قوانین جدید خرید ملک در ترکیه ، شرایط و نحوه خرید ملک در شهرهای مختلف ترکیه ، هزینه و نحوه اقامت ترکیه و شرایط پرداخت هزینه های ملک در ترکیه برای ایرانیان را جمع آوری و در اختیار شما قرار دهیم.

اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید باید بدانید که گرانترین و بزرگترین شهر ترکیه استانبول است و امروزه به دلیل پتانسیل بالا به یکی از شهر های گران دنیا تبدیل شده است و در لیست Global Property Guide در بین ۹۴ شهر دنیا در مقام ۳۹ قرار دارد.

خرید خانه در ترکیه و ملکیت برای خارجیان کاملا قانونی بوده و خارجیان میتوانند خانه و ملکیت مورد نظر خود را خریداری نمایند و سند رسمی را مستقلا به نام خودشان اخذ نمایند. بعد از دریافت قباله ملکیت میتوانند از روی آن اقامت یک ساله ترکیه را دریافت نمایند که این اقامت همه ساله قابل تمدید میباشد.

شهرهای توریستی ترکیه از جمله استانبول ، آنتالیا و آلانیا و سایر شهرهای اطراف آن از جذاب ترین مناطق کشور ترکیه برای و همچنین خرید ملک در ترکیه می باشند. با این فرصت دولت ترکیه امکان توسعه و افزایش درآمد از طریق صنعت توریست در این مناطق را خواهد داشت. به همین منظور با جاذبه های توریستی بیشتر، افزایش تقاضا برای خرید خانه در ترکیه نیز افزایش پیدا کرده و انتظار می رود که ارزش ملک در ترکیه در محل های رو به دریا بالا رفته و برای چند سال آینده از افزایش چشم گیری برخوردار باشد.

در فرایند خرید خانه در ترکیه قانون اینگونه است که عملاً خارجی ها میتوانند بنام خود خانه بخرند و سند ملکیت (قباله) رسمی/شرعی به نام خودشان ثبت نمایند. این قباله مانند ممالک عربی برای ۹۹ سال یا وقت مشخص نبوده بلکه تا زمان نامحدود و تا آنکه آنرا صاحب ملک دوباره نفروخته است در ملکیت شخص باقی می ماند و حتی شامل قوانین ارث در ترکیه نیز میشود. همراه با آن برای شخص صاحب ملکیت و اقامت یک ساله ترکیه می باشد که قابل تمدید است. اقامت مذکور در ختم هر سال قابل تمدید بوده و بدون نیاز از خارج شدن از ترکیه در داخل ترکیه قابل تمدید میشود. تا زمانیکه خانه در ملکیت شخص مذکور است، اقامت شخص نیز قابل تمدید میباشد. همراه با صاحب خانه، خانم شخص و فرزندان زیر ۱۸ سال نیز حق اخذ اقامت ترکیه را میتوانند داشته باشند.

5-Things-to-consider-when-you-choosing-your-first-home

چگونگی خرید ملک در ترکیه

مواردی که برای خرید ملکی که سند پایان کار دارد مورد نیاز می باشد به صورت زیر می باشد:

مجوزهای لازم جهت خرید خانه در ترکیه :

برای دریافت مجوز های لازم برای صادر شدن سند به نام شما و دریافت کردن شماره مالیاتی ،دریافت فیش آب و برق و حتی تلفن و انجام تمام مراحل مربوطه لازم است که در محضر وکالتی به نام شرکتی که قصد خرید ملک را دارید بدهید . بعد از دریافت نمودن شماره مالیاتی و طی کردن مراحل برای گرفتن تمام مجوزهای مربوطه صدور سند ملک به نام شما صادر خواهد شد.

درخواست ثبت سند :

برای این که سند صادر شود اول از همه تمام مشخصات توسط پلیس کاملاٌ بررسی می شود و پس از بررسی کامل پلیس ترکیه اجازه نامه برای صادرشدن سند می دهد . که این مراحل حدود ۳ تا ۴ ماه طول می کشد .

قرارداد فروش :

پس از اینکه ملک مورد نظر خود را انتخاب کردید ، برای خرید ملک در ترکیه برای شما قرارداد کتبی آماده می شود و مطابق با قرارداد مبلغی به عنوان بیعانه توسط شما به صاحب ملک پرداخته می گردد . پس از دریافت تمام مجوز ها و در زمان صدور سند مدارک ذیل لازم است :

مدارک لازم خریدار جهت خرید خانه در ترکیه:

  • دو قطعه عکس
  • دو فقره کپی پاسپورت
  • آدرس محل اقامت همراه با نام و فامیلی و اسم پدر
  • شماره مالیاتی
  • اجازه مخصوص ثبت سند برای ملیت های مختلف

مدارک لازم جهت فروشنده :

  • ۱ عدد عکس
  • ۲ فقره کپی پاسپورت
  • شماره مالیاتی
  • آدرس محل اقامت
  • مشخصات ثبت سند در دفتر اسناد رسمی انجام می شود .در دفتر اسناد رسمی مترجم قسم خورده به صورت شفاهی اطلاعات مربوطه به سند از قبیل منطقه ،متراژ و مابقی جزییات را با شما مرور می کند و سپس اصل سند به شما تحویل داده می شود.

 

مسلما بازار املاک در ترکیه و خرید خانه در ترکیه نیاز به یک مجموعه از متخصصین در امور فنی و حقوقی دارد تا با بررسی مدارک و مستندات املاک، کیفیت فنی ساختمان، سوابق سازنده یا فروشنده و پیشبینی مشکلات احتمالی و همچنین شرایط خریدار، بهترین گزینه را در اختیار خریدار قرار دهند و در کنار ایشان کل مراحل خرید خانه در ترکیه را طی نماید. این نیاز برای خریداران با تابعیت کشور بیگانه دو چندان میشود. زیرا که مراحل متعدد بیشتری در امر خرید وجود دارد که مختص خریداران خارجی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند.

قرارداد خریدار با فروشنده یا شرکت سازنده مهمترین مرحله خرید خانه در ترکیه است. زیرا این قرارداد تا مرحله دریافت قباله که در واحدهای آماده حداکثر سه ماه و در واحدهای پیش فروش تا ۲ سال طول میکشد معتبر ترین سند خرید است که حتی  شامل قانون ارث در ترکیه می شود.  با توجه به شفافیت قوانین کیفری و حقوقی در کشور ترکیه، عمده مشکلات پیش آمده برای خریداران املاک ترکیه، نه از بابت عدم تمکین فروشنده از تعهدات، بلکه از بابت گنگ و پیچیده بودن تعهدات در قرارداد است. تخصص ما در این مرحله بیشترین تمایز را با دیگر بنگاههای املاک ترکیه دارد. ما کوشش خواهیم نمود تا معامله خرید خانه را با حفظ منافع خریدار تهیه کنیم و در تمام مراحل از منافع خریدار و سرمایه گذار دفاع نماییم.

بزرگترین خدمت ما، هدایت خریداران املاک ترکیه به یک مسیر امن و مطمئن و پشتیبانی آنها در طی این مسیر میباشد.

ما نگرانیهای خریداران خانه را درک میکنیم و با مشکلات احتمالی که در آینده گریبانگیر ایشان خواهد شد آشنا هستیم و کلیه تمهیدات حقوقی را در تنظیم مفاد قرارداد، فروش و دریافت تضمین در برابر مبالغ پرداختی بکار خواهیم بست و تا زمان دریافت قباله، شما پشتیبانی ما را خواهید داشت.

شما با نرم افزارهای ارتباطی viber  , Telegram  ,  whatsaap  ,  skype  میتوانید با ما مستقیم در ترکیه تماس گرفته و بصورت رایگان سئولات خود را مطرح و هماهنگیهای لازم را  انجام  دهید. شماره های ارتباطی ما را از بخش تماس ها در این وبسایت به دست آورید.
قدم اول شما در ترکیه، حضورتان در دفتر شرکت با هماهنگی و تعیین وقت قبلی می باشد . آدرس دفتر شرکت در بخش تماس ها ذکر شده است . در مورد انتخاب مناسبترین مسیر به دفتر از محل اقامتتان با کادر دری زبان ما هماهنگ خواهید شد و در صورت نیاز پرسنل ما بدنبال شما می آیند . شما یک جلسه یک ساعته با کارشناس و مشاور املاک شرکت در دفتر این شرکت خواهید داشت و ایشان پس از دریافت اطلاعاتی نظیر گزینه انتخابی شما، هدف از خرید ، سلیقه های شخصی شما، زمانبندی پرداخت مبلغ خرید و …  راهنمائیها و اطلاعات ضروری در امر خرید را با شما مطرح خواهند کرد . ( این اطلاعات نقش بزرگی در تصمیمات شما خواهد داشت )

خرید ملک در ترکیه

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 زمان : 9:12 بازدید : 53 نویسنده : Ramin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 228
  • بازدید سال : 1,330
  • بازدید کلی : 3,124